יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

Forever 41

ספירת מלאי קטנה לרגל סיום 40 שנות10 דברים לא ממש חשובים עלי ואולי בעצם קצת:
10 דקות לקח לי להבין שנשבר לי האף ו-10 עומדים וצוחקים עלי10 בערב היתה שעה שבה נהגתי לצאת ולקרוע את העיר, אבל זה היה לפני 10 שניםהיום אני מנקרת ב-10 בלילה ומרגישה בחצי היום ב-10 בבוקר10 תחביבים יש לי לפחות ואני שוקלת לאגד את כולם למקצוע
10 זוגות נעלים בשימוש יומיומי (מתוך כ-80)



9 חודשים בדיוק בישלתי, דגרתי וקיננתי וכל זה ללא בלונד מישהו צריך להגיד את זה - הריון זה לא תענוג גדול8 שניות בפקק לוקח לי לחטוף עצבים8 מטפלים שונים ניסו לעזור פלוס אלף כבאים לא הצליחו לתקן אותי8 דקות לוקח לי לעשות שופינג מוצלח! (ללא מדידות, כמעט ללא החלפות)8 דירות עברתי רק בתל אביב ואלפי שקלים עברו איתםלא כולל את ראשלצ-חיפה-יבנה-גבעתיים7 הוא המספר שלי בנומרולוגיה, נולדתי ב-7 לספטמבר, עכשיו אני ב-7 שנים הטובות שלי7 דקות בגן עדן חשף אותי לרצונות האמיתיים של הגברים (כתה ה')7 אהבות/מע' יחסים חוויתי ועכשיו הכי שווה 3>6 קילו עליתי בעשור האחרון, פיטרתי 6 חברותמסוגלת לעשות לפחות 6 פעולות בו"ז. בחורה נו6 דקות לוקח לי להפוך את העיצוב של הסלון אבל שעה להתארגן לצאת6 זוגות משקפיים זה השיא שרכשתי בשנה אחת, ב-6 בבוקר ב-eBay6 טלפונים מהבנק ב-3 דקות. 6 סינונים5 דקות לקח לי להחליט על ניתוח לייזר בעיניים. עברו 10 שנים ויש לי משקפי ראייהב-5 קם צייד וגם אני בשנתיים האחרונות5 שנים חלמתי על סבתא שלי אחרי שנפטרה4 עשורים מאחורי. מעניין עוד כמה נותרות לי4 גברים כל בוקר רוצים ממני משהו (מוצץ/קפה/קורנפלקס/טיול)יש לי 4 חברות טובות ממש ועוד 750 בפייס, 500 באינסטה, נכון להיוםניסו זה הכלב הרביעי שלי. קדמו לו סינדי, ג'ורג'י וזדמצאתי אותו בפלורנטין והוא פתח לי את המזל. השנה הוא בן 4 פלוס מינוסזכיתי להכיר 3 מהסבים שלי: סבתא אדלה, סבתא לוטי וסבא ינקו.גם קצת את סבתא רבה קלרה. את סבא משה לא הכרתי 3 סרטים רצופים של וודי אלן, עושים אותי מאושרת3 עשורים לקח לי לאהוב את עצמי3 דקות לוקח לי לחסל מנה. או קינוח או מקדונלד. תמיד רעבהיש לי 2 הורים משוגעים ויש שיאמרו מגניביםב-2 בצהריים בשישבת אני בשנצ. לא להפריע2 בקבוקי דיאט קולה מתחסלים אצלנו ביוםב-2 דקות אני משדרגת חולצה/שמלה ישנה2 אחיות אנחנו ואח. 2 חברות הכי טובות. ואח (מתות עליך!)1 אלוהנו היא פראדה. 1 הוא מארק ג'ייקוב1 הוא האייפון שלי, האסקפיזם שלי1 הוא בנזוגי גיא הכה מיוחד פעם אחת הפלתי, פעם אחת הייתי בהריון ופעם אחת ילדתי1 הוא לני שלי האהוב, היחיד והמושלם141.הנה הצלחתי להגיד. ארבעים ואחת.














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה