יום שישי, 21 בספטמבר 2012

חתימה וזה


שמתי לב שאני כמעט ולא זוכרת מהי החתימה שלי ובכלל, איך נראה כתב היד שלי? כנראה שלכתוב זה כה אייטיז אבל חייבת להודות שבשעורי הימימה שלי, אני מוצאת בכתיבה משהו מרתק, רומנטי ובעיקר גורם לכאבי יד ימין. אז חשבתי לעצמי שהיום עם כל החתימות הדיגיטליות והטאבלטים-סמארטפונים-יו ניים איט, שכחתי כמה חתינה מסמלת משהו אישי ופרטי ואינטימי ובעיקר עם משמעות וגם כיסוי.
אז הנה כמה חתימות של אנשים שהותירו אצלי חותם עמוק:
האמן הספרדי האהוב עלי. 
אפילו הפונט נראה סוריאליסטי
מרילין מונרו - so sexy!

תומאס אדיסון - כבוד בנאדם! אבל איזו פצלת אישיות
קשה לשנות כל כמה שנים את החתימה שלך...

ג'קי ג'קי. סטייל. אין מילים
הביטלס. סוגדת גם לטעויות הכתיב שלהם

אמנם לא חתימתה, אבל היי מה שקוקו אמרה!
וזה מעט שנוי במחלוקת אבל עדייו, חותמת עליו בכיף

ואם פוליטיקה, אז אהבתי את הפשטות. הנקיון
מילן קונדרה. לא מצאתי חתימה, אבל יש לי את כל הספרים
דבי הארי - You Rock Girl!
נוויל ברודי, המודל שלי לטיפוגרפיה ועיצוב גרפי, האליל שלי
בתקופת הלימודים. אין צורך בחתימה. היא נותרה עלי
ואחרונה, האלוהים שלי מיוצ'יאה פראדה
ועוד במכתב התנצלות! תראו את ניגון האותיות
פשוט למות!


ועד אז, חתימה טובה :)
אני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה