יום שני, 31 בדצמבר 2012

יאללה לכי כבר



זה הסוף שלך, שנה ואין לי כח לסיכומים, לא בא לי לעשות רשימות, מה הספקתי ומה לא, לא מתעסקת עם אקסלים ואין לי את השנה במספרים ובטח אין מצב ליעדים לשנה הבאה. פשוט לא. 
2012 את גוססת, בדרכך למנהרה ולאור וזה והאמת, מיציתי אותך. איתגרת אותי מספיק ל-365 יום והגעת לי עד כאן. הבאת איתך מלחמות בין אנשים, מלחמות אצלי בראש, פרידות מכאלה שאהבתי וכאלה שלא הכרתי, מבחני אומץ עם הבנק ושלי עם עצמי ועוד אהבה ושנאה עם המילייה והגוף שלי ואת יודעת מה: אולי תמותי כבר?!
(נכון שהיו גם דברים טובים וזה, אבל היית קשה, אז בואי נתקדם)

אז היוש 2013 והיוש לבייבי החדש של אחותי ושלי כי היה ברור שהסיסטרס עלולות לעבוד יום אחד ביחד ויהיה מעניין. היוש לבקשות הישנות והחדשות שלי, שנשמעות בלב, בקול, בשירה באמבט, בקללות באוטו וכמה שרק אפשר, כי בסוף, מסתבר שבקשותיי נענות לפי התור. איימן.


יודעים לחגוג בדרום! היום בפולרנטין

13 זה מספר מזל, אמר שבתאי מרחוב השוק 18




תגובה 1:

  1. בסוף בקשותייך נענות לפי התור!! תעריכי, ומקנאה בכך.

    השבמחק