יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

זה (סוג של) שיר פרידה


אז כדי להכניס אנרגיות חדשות לחיים, כדאי לפנות להם מקום ובגלל שכל כך הרבה דברים קורים והכל כזה מרגש, קשה ואחר ובכלל מרגיש צורך להתנקות קצת מהישן והמוכר.
בקיצור מנקה מדפים. הרי צריך לדעת גם להיפרד יפה, רק חבל שלא עשיתי את זה בכמה מערכות יחסים קודמות בחיים שלי :) בקיצור, נפרדת מפיסות בדים שהיו חלק ממני בימים יפים, קשים, רחבים, קצרים, בארץ, בחו"ל, לבד, ביחד. כל פיסה כזו, היא פיסת היסטוריה קטנה שכבר נחרטה ותויקה והגיע הזמן שתעבור לידיים חדשות במיוחד ברוח המחזור והידידות הסביבתית. אז תודה לכם חברים ארוגים וסרוגים, היה נעים.

חברה שלי, נעם, אמנית רב תחומית כזו, צילמה אותי עם כמה אאוטפיטים והכל נמצא ברשת במחירים ממש קטנים ושווים, אז מ'כפת לכם? תתלבשו על זה ותשתפו. הארון שלי יודה לכם וגם הבנזוג שלי.

לינק למכירה הלוהטת שלי

ושיר







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה