יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

שבע עשרה


סבתא שלי ורבין נקברו ב-1995
זה היה לפני 17 שנה
גרתי בדירה חדר ביהודה הלוי
היא עלתה 900₪
הייתי סטודנטית לתקשורת חזותית
היה לי חבר נמוך ולברדור גבוה
עבדתי במשרת ערב והרווחתי 1700₪
רכשתי את הנייד הראשון שלי, נוקיה כמובן
בלי שיחה מזוהה או חס וחלילה אסמס
תל אביב היתה יפה גם בלי גורדי שחקים
ההורים שלי עדיין היו ביחד
לא היה מייל ואינטרנט
הצבעתי לרבין ואח"כ למרץ ועכשיו מה?
כל החבר'ה היו רווקים הוללים
גם היום רק פלוס כמה ילדים
לא סידרתי גבות עדיין
היו לי פלטפורמות ומכנסי פסים רחבים
בתבל, הטלויזיה בכבלים, שודרה מלרוז פלייס
ברירת המחדל שלי היתה שינקין
בשישי בצהריים פיזזתי באלנבי 56
אחותי הייתה בצבא
אחי היה בכיתה ה'
האמנתי לאנשים שהבטיחו שינוי
הכנתי עבודות על שולחן אור
היום אני מחפשת את האור
חשבתי שהפרודיג'י והפיקסיז שולטים
ובעיקר חשבתי שאני יודעת הכל
והיום יודעת שלא יודעת כלום

אני בפרוייקט פורטרט עצמי בלימודים
הכלב ג'ורגי' שנגנב :(


פלטפורמות, נו


חולצת בטן, יא אללה

פוסטר משנה ב' עיצוב גרפי שנתלה ברחוב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה