יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

אחיות ונהנות


אז ישבנו האחיות ברגר, עם האחיות טהר לב לקפה בשישי בבוקר.





















הגר וחגית המהממות, בעלות סטודיו לעיצוב גרפי ותכשיטי פרספקס הכי שווים
והבלוג הפשניסטי שסוקר מגמות באופנה




















ממול לקופי בר מצאתי את מירב כרמלי שאולוב הכה מוכשרת משאולוב סיסטרס וקניתי את הפוטיפורים הכי טעימים אבר! http://shaulov.co.il





















זה ממש לא מובן מאליו להיות חברה של אחותך. זה לא מאסט, לעיתים זה אפילו מתבקש שלא, זה עניין של חינוך ובעיקר אופי וחיבור. מודה, יש חברות טובות שהן ממש כמו אחיות. אבל יש אחות שהיא יותר מחברה, היא כמו חלק ממך ומהנפש. לפעמים יש ערבוב גדול ואין גבולות, אבל היי, מה חשוב יותר ממשפחה?
פוסט זה מוקדש לך סיסו שלי ולכל האחיות-חברות-קשורות מסביב.

למרות שהיו ימים שהחבאת לי בגדים מהארונות, היום אנחנו אפילו מחליפות
לא רבנו על בחורים, אבל כמעט ברוגז כשמחקת לי מהמחשב את כל השירים
אנחנו ממש לא דומות, אבל ממש נשמות תאומות
אין לנו את אותה הגישה, למרות שאת אדיוטית ואני טיפשה
מי שחבר שלי הוא גם שלך, אבל אוי למי שאויב... הלך עליו
שש שנים בינינו ואני הבכורה, בעצם... לא כל כך בטוחה
את טיפוס של כסף ואני של זהב ושתינו נהיה מרוצות מסתם פלסטיק שובב
אנחנו לא באותו הגובה והמידה, לי יפה מטפחת ולך כובע
זה אולי חינוך מהבית או למידה שלנו אבל ממש יהיה קשה להפריד אותנו
את בכחולים ואני בכתום, שתינו חיות במציאות וגם בחלום
אני בספרי חפירות ואת מדע בדיוני ואולי זה כל השוני
כי בסופו של יום, כמוך כמוני
את הסיס הכי טובה וזוהי תמצית האהבה




תגובה 1:

  1. מקסימות שאתן!!!!! כיף אמיתי לקרוא לראות וכמובן להכיר :)

    השבמחק